מאמרים מקצועיים  |  אירועים ופעילויות  |  

יוניליוור ישראל
תהליך ניהול שינוי, ליווי הטמעת מערכת ה- ERP (SAP) בכל מפעלי החברה בארץ ובהנהלת החברה. ליווי צוותי הפרויקט, הנהלת הפרויקט, תהליכי שינוי ארגוני, ניהול כל תהליך ההדרכה ובניית תשתית של אנשי מפתח במפעלים השונים.
 





 
חברת חשמל
תהליך ניהול שינוי, ליווי הטמעת מערכת ה- ERP  (SAP) בכל תחנות הכוח ובאגף ההולכה של החברה. ניהול צוות של נציגי מוכנות ארגונית בכל אחת מהתחנות, ליווי צוותי הפרויקט, הנהלת הפרויקט, תהליכי שינוי ארגוני, בניית תשתית של אנשי מפתח בתחנות.
 





 
סלקום
ניהול מערך שכר והטבות של החברה
 





 
גורי לינרו קולור
ייזום והקמת החברה, חברות במועצת המנהלים וסיוע בניהולה השוטף
 





 
לינרו
ניהול החברה ושימוש בתפקידי מפתח מעל ל- 10 שנים
 





 
Kennametal - מתכת חניתה
ליווי תהליך התקשורת הפנים הארגונית בהטמעת מערכת ERP (SAP). עיתונים פנימיים, חידונים, פוסטרים ופרסומים ומהלכי קד"מ ומוטיבציה נוספים להטמעת התהליך והנעתו בקרב העובדים.
 





MSC ישראל
סיוע בבניה של מחלקת השיווק והמכירות, גיוס מערך של אנשי מכירות ושירות לקוחות. ליווי מנהלת המחלקה בתהליכי הגיוס והשינוי.
 





 
צ.ה.ל
השתתפות במספר פרויקטים ארגוניים גדולים בתחום הרפואה, המזון והלוגיסטיקה. ליווי של צוותי הפעולה הפנימיים, הכנה והוצאה לפועל של תוכניות תקשורת פנים ארגונית, סדנאות והכשרות לאנשי מפתח בתהליך.
הובלה ושותפות בתהליכי בקרה פנימית אופרטיבית ותהליכית במערך השדה.
 



 
אריזים
ניהול החברה במשך כ- 3 שנים, ניהול תהליך הבראה ושינוי מבנה ארגוני ותמהיל שיווקי, הובלת תהליכי ארגון ותקינה בין לאומיים, הרחבת שווקים בין לאומיים, הרחבת סל מוצרים.
 





 
PCB טכנולוגיות
ניהול מערך משאבי האנוש של החברה, מיזוג בין חברות אחות לכדי חברה אחת והתאמת המבנה הארגוני, הכנסת מערכות ניהול ממוחשבות, טיפול בכל מערכי התגמול והמערך הפנסיוני, פיתוח מנהלים ובניית צוותים.
 





 
Lumenis
ליווי תהליך התקשורת הפנימית של הטמעת מערכת ERP (SAP) במהלך מהיר ולחוץ אשר הקיף פעילויות בכ- 15 מדינות שונות בעולם.
 





 
OHK Medical Devices (HemaClear)
ליווי החברה בתהליך צמיחה, הקמת פעילות שיווק בחו"ל, בנייה של תהליכים ארגוניים, גיוס עובדים וחניכה אישית של סמנכ"ל התפעול.







DefenSoft
ליווי החברה בתהליכי צמיחה מצוות המיסדים ועד הגעה לעשרות עובדים, חברות בת בחו"ל ותהליך פיתוח, ייצור, שיווק ומכירות. ניהול מערך משאבי אנוש של החברה, גיוס והכשרת עובדים, ליווי מנהלים בכניסה לתפקיד, יעוץ בתהליכים אסטרטגיים שונים.
 





 
גמל שריד
ליווי וחניכה של מנהל משאבי אנוש. בנייה של מערך שכר ותגמולים לכלל צוות היצור מרמת הפועל הפשוט ועד מנהל המחלקה. חניכה של מנהלים צעירים בקווי הייצור. התמודדות עם סוגיות של מפעל - קיבוץ, סיוע בטמעת ערכים ונהלים של משאבי אנוש מרמת ההנהלה ועד עובדי הייצור.
 





 
זר4יו
ליווי אישי וחניכה של הבעלים והמנהל של הסניפים החיפיים של הרשת בתהליך העבודה מול הרשת, הרחבת הפעילות, גיוס שותפים וגיוס הון והתמודדות עם כל הסוגיות הניהוליות של החנויות ברשת.
 





 
KarmelSonix
תהליך תיווך ובניה של יחסי עבודה בין מנכ"ל החברה למייסד החברה אשר עבד בכפיפות לו. ליווי צוות החברה בתהליך ובהתמודדות עם קשיי חברת SU והסוגיות הניהוליות הייחודיות שהתקיימו בחברה.
 





 
SafePack
ליווי סמנכ"ל החברה בכניסה לתפקיד מנכ"ל ותהליכים של שינוי ארגוני, הטמעת תרבות ארגונית וצמיחה.
 





 
קיבוצים ותעשייה קיבוצית
ליווי מספר קיבוצים בתהליכי שינוי, ליווי צוותי השינוי, הובלה של צוותים וקבוצות מובילות, התמודדויות עם התנגדויות. בנייה של מערכות שכר, תגמול והערכה פנימיות, קישור בין הנהלות הקהילות להנהלות המפעלים ויצירת סביבת עבודה מקצועית בתוך העשייה הקיבוצית.
















 
 
 
יעוץ ארגוני ועסקי אודות 2Leap |  פעילות, שירותים ומוצרים | פרויקטים מיוחדים וקשר לקהילה | כאן פעלנו | מרכז ידע צור קשר
Top
טלפון: 04-6556559,  פקס: 050-8960999,  ת.ד. 494, הסוללים 17905  info@2leap.co.il

לייבסיטי - בניית אתרים